Mittwoch, 13. September 2017

Sýkora féléves életet élt, beiratkozott az Európai Liga történelmébe

Sicho úgy véli, hogy az elkövetkező évben tovább fog javulni, bármi is legyen a mezében. Teljesítményének köszönhetően nagyon kívánatos "árucikk" lett, és Liberec hamarosan elhagyja.

"A legjobb hat hónapja vagyok a karrieremben. Az ősz elején sok mérkőzést csináltam.


Célok elsősorban az Európai Bajnokságban, felhívás a nemzeti csapathoz. Csak a vége kissé elakad.Nem voltam a csoportból, és nem tudtuk volna megcsinálni (Liberec) vagy csapatként "- mondta Sýkora. Segített Liberecnek az európai övezet elején nagyszerű labdarúgást játszani.

"Nyáron nem éreztem jól magam, de amikor Európ ában játszottunk, úgy éreztem, hogy jó lesz. Ha sikeresek leszünk, akkor is fel fogok menni, ami megerősítést nyert "- mondta a bet365 fogadás bónusz Liberec szóvivője és középpálya. "Nem változtattam semmit a szezon kezdete előtt, mert tudtam, hogy mindent megteszek, amit csinálok, bet365 bónusz csak várnom kell.Örömmel folytattam, és ez egy jutalom volt. "Egy új edző, Karl Jarolim érkezése után először a rangidős nemzeti csapatra nézett.

"Az elmúlt hat hónapban azt mondtam, hogy most a legközelebbi ábrázolásom van, amit valaha is tettem. Örülök, hogy elmeséltem az őszi előadásokról. Ez egy új edző is volt "- mondta a szerző összesen öt bajnoki célból. "Minden egyes találkozót, minden olyan edzést élveztem, amivel a fiúkkal lehetett volna. Mivel ismerte a legtöbb fiút, nagyon jól éreztem magam.Azt h iszem, most van egy jó csapat, ez jól beállítva. „

A nagyon nagy lett, mégis nyilvánvaló, hogy a tetőtérben Karabah szerzett idején 10,69 másodperc a leggyorsabb célja az európai liga történetében. - Mert az életem végén leszek. És nem leszek itt, azt mondják, hogy Európa egyik leggyorsabb célját adtam. Úgy vélem, ez a legnagyobb esemény a pályafutásom, „mondta, jelenleg az egyik legkeresettebb cseh játékos.

Köszönöm invaluably esik rá érdeklődést mutatott az első három klub Plzen Cseh Köztársaság, Slavia és Sparta. "Ez minden játékosnak örülni fog. Nagyon szeretem. Mindig fociztam, szerettem volna lenni a karrieremben.Most nagyon élvezem, bet365 élő fogadás ez csak egy tükrözi a munkámat "- várom. "Szerettem volna emlékezni az emberek a Cseh Köztársaságban vagy a világon, sikerült. Remélem, nem ez volt az utolsó ilyen ugrásom, remélem , hogy a bet365 fogadások az interneten lehető legjobb lesz, és tovább javulni fogok. "

Minden új üzletet nem a pénz alapján döntöttek el. "Nem látom erősen ezen az oldalon. Még nem voltam, amikor el akarok menni a klubba, ahol a legtöbb pénzt felhasználnám. Szeretnék egy olyan klubba menni, ahol még nagyobb bet365 internetes fogadóirodák esélyem lesz, és felkészülni fog a külföldi megbízásokra "- mondta Jan Sýkora, aki Pilsen születésű és még mindig Szlován Liberec futballista.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen