Freitag, 21. Juli 2017

Slávna značka Verbunkoši & Divecký ožila v Brozanoch

"Jeho otec sa chodí pozerať na každý zápas. Hovoril som mu: Pamätáš, ako sme ho zapíjali? A teraz s ním hrám! Je to taký divný, "chrenu sa štyridsiatnik Divecký. "Ja zapíjal obe Pavlovej deti. Boli sme na šrot, "chechtá sa autor 45 ligových gólov. "Rozprával mi o tom, asi to vtedy bolo veselé," smeje sa aj junior.

V deväťdesiatych rokoch bol tandem Verbunkoši - Divecký postrachom ligových súperov, ostatne teplickým futbalovým sklárom do najvyššej súťaže svojimi gólmi aj pomohol. "Radek mi hovoril, že lietal s otcom, teraz lieta so mnou," vykresľuje 22-ročný Verbunkoši mladší. "Snažia sa mi povedať, čo s tatkom na ihrisku robili, kedy si na neho počkať.Niečo už odkopal, mám k nemu rešpekt a počúvam ho, keď mi radí. "

Spolupráca dvoch ve� �kých mien sa zmenila nielen vo veku, ale aj v pozíciách. Divecký zostal na hrote, lenže Verbunkoši mladší je kovaným záložníkom. Krajnom. "Ja vyložene v útoku nikdy nehral, ​​Nastupujte v stredovej rade sprava alebo zľava. Takže sa Radka snažím nájsť centrami zo strany, "opisuje medzigeneračnej spolupráci syn teplické ikony.

Brozanům na jar ich súhra vyniesla úspechy. "Viem, že Divák bol gólový hráč, strelec. Stačilo mu dať center do vápna a on už si s tým poradil. Platí to aj teraz, "vychvaľuje mazáka mladší z rodu Verbunkoši. Pritom keď Divecký pôsobil v Brozanoch naposledy, tak už v zálohe alebo dokonca v obrane.

"Lenže teraz som tu len na záskok.Keď Potočný odišiel z BROZANY do Teplíc, mal som tu pôvodne byť v dvoch zápasoch. A nakoniec z toho je celé jar, "prekvapilo Diveckého.

" Ale majiteľovi Tonda Kühne rád pomôžem. A pretože nemá moc útočníkov, som zase hroťák. "Aj keď v marci oslávil 41. narodeniny, v štvrtej najvyššej súťaži sa nestratí. "Ja v týždni hrám plno zápasov na veľkom ihrisku za starú gardu, k tomu ešte normálne trénujem. V kondícii sa udržiavam. Samozrejme niektorí sú už rýchlejšie ako ja, ale stále to ide, "nesťažuje si Divecký, hoci mu už sluchy zošediveli.
¨
Syna svojho dlhoročného parťáka má pod dohľadom. "Pavol hovoril, nech ho postrážim, nech na sebe pracuje a nelenoší.Je mu dvadsaťdva a má najvyšší čas hrať niečo vyššie. "Verbunkoši junior je stále hráčom Teplíc, kde senior pôsobí čoby vedúci ligového tímu, a v Brozanoch hosťuje. "Na otca má čo doháňať, ale keď na sebe bude pracovať, môže urobiť pokroky. Má dobrú pravačku, ostré centrami, "mieni Divecký.

Stále nevychádza z úžasu, že s ním nastupuje. "Malý Pavol býval na našich tréningoch na Stínadlech, čutali sme si, keď bol škvrnu." Možno si, aspoň exh ibične, niekedy kopne Verbunkoši junior s Diveckého potomkom. "Ja mám dievčatko, je jej desať, ale skôr je to dievča-chlapec. Taky hrá futbal, lezie po stromoch, lump ako ja, "rozsvieti sa Diveckému oči. "Ale dobre sa učí a je hodná."

Slávny tandem Divecký - Verbunkoši senior sa dá dohromady skôr.V sobotu 20. júna si tepličtí vicemajster zo sezóny 1998/99 zahrajú v Proboštov na oslave 70. rokov tamojšieho klubu.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen