Dienstag, 11. April 2017

Jenny Meadows chce objasnenie Bazdyreva po drogových obvinení

Bazdyreva bol jedným zo štyroch ruských bežcov a štyrmi trénermi údajných ARD v nedeľu večer bude čeliť sankciám, s programom vyhlasovať ukázať zábery z nej hovorí o tom, že steroidy. Jej tréner Vladimír Kazarin, ktorý bol tiež obvinený z podvodu a ohrozoval legálne akciu v decembri proti ARD, označil najnovší program "nepredstaviteľné nezmysly", ale Meadows je frustrovaný, že niekto podozrivý mohol byť dovolené súťažiť.

< p> "som si vedomý toho Bazdyreva bol vybraný a ja predpokladám, že sa chystá spustiť v šampionáte," povedal Meadows. "Budem sa cítiť frustrovaní, keď je dovolené súťažiť. Je to jednoducho nie je dobrá situácia.Som si istá, že tam bude viac ako tým, že jeden športovec, ktorý stojí na štartovej čiare, ktorú pochybovať, bohužiaľ. Cítim sa naozaj ľúto, pre niekoho, kto by mohol snáď z finále a dokončí miesto za niekoho vy podozrivý, pretože si všetci budú myslieť čo keď to, čo by mohlo byť? "

Meadows tiež pripustil, mala svoje podozrenie o inom ruskom 800m bežec, Marija Savinovová - kto vyhral 800m zlato na olympijských hrách v Londýne v roku 2012 - v minulom roku potom, čo ARD ukázala zábery z nej objavujú priznať pomocou zakázaný steroid oxandrolone.Meadows má trikrát bol odmietnutý medailu od Savinov, ktorý je tiež trénovaný Kazarin, a ona tiež bola zbavená európskych vnútorných medailí v rokoch 2007 a 2013 o športovcov, ktorí následne boli zakázané. Kazarin poprel dopingové porušenie buď Bazdyreva alebo Savinov.

"Spomínam si na svet v interiéri v Dohe, kde ma Savinov porazil tým, myslím, že to bolo 17 stotín.Aj bežal 1min 58.4sec a myslel som si:, Som tak sklamaný, že ten závod prehral. 'Ale v skutočnosti som si myslel:, No tak, proste bežal v pomere 1: 58,4, ste nemohli robiť nič iné.' Niekedy získať spokojnosť s vedomím, že ste popravený svoj čas, pripravený dobre, čo je skvelé, ale budete vždy mať trochu pochýb o tom vo svojej mysli a premýšľať, či je daná osoba dosiahne výsledok čisto.

"som človek, ktorý analyzuje veci veľa a ja som hovoril s mnohými športovcov. Je to naozaj ťažké, po veľkom závode sa dokonca v noci spať. Myslíš:, Mohol by som to urobil iný, 'vy robiť plány do budúcnosti.Mohol by som mať celkom iný záznam o úspech na to, čo som mal, a to by ma vziať na inú úroveň športovcov. Nepovedal by som, že mám pocit, horké, ale ja určite cítiť zmes frustrácie a hnevu.

Meadows cíti "veľmi defláciu", pretože zo všetkých nedávnych odhalenie o dopingu v atletike, vrátane pohľadávok zo strany Sunday Times že až tretina športovci môžu mať podvádzal v roku 2011 majstrovstvá sveta v Daegu.Russia bol ojednocených cez doping, hovorí bývalý tréner atletika viac

"v skutočnosti som si pomyslel:, Čo je bod, môžete podozrenie, že pár ľudí vo vašom prípade? - proste si nemyslím, že by sa stalo v masovom meradle takhle.Bolo to veľmi demoralizujúce, ale zároveň si myslím, že musíme byť transparentné. Keď hovorím s mladšími ľuďmi v úlohe mentoringu, Ja im vždy hovorím, že čisté ľudia môžu vyhrať medailí a existujú pozitívne vzory tam vonku. Je dôležité, upozorňujeme naše podozrenie, ale stále môžete urobiť naozaj dobre aj bez dopingu. "

britský držiteľ oštep rekord, Goldie Sayersová, vyzval k všetci ruskí športovci majú byť pozastavená, pretože to, čo sa nazýva" trvalá a systematické "podvádzanie v krajine.Sayers, ktorí súťažia v Pekingu povedal, že už nemá dôveru v r uských športovcov po Sunday Times tvrdil, že je "krv testovanie epicentre sveta" s viac ako 80% medailí krajiny na svetových šampionátoch a olympijských hrách v rokoch 2001 až a 2012 vyhrali športovci s podozrivými krvnými testami

Sayers, ktorý skončil štvrtý na olympijských hrách v Pekingu, vyzval Medzinárodný olympijský výbor, aby urýchlene znovu otestovať všetky vzorky z roku 2008 v nadväznosti na tvrdenie, že 28 pretekárov. - mnohí z eastern Europe -. boli zakázané po ich vzoriek moču z majstrovstiev sveta 2005 a 2007 boli znovu testované s najnovšími metódami steroid-detekcia

"to sa musí stať, a to by sa malo stať," povedala. "Vzhľadom k tomu, tam sú určite viac súťaží v čistote, než je podvádzanie.Tie obetovať toľko, aby súťažiť v majstrovstvách, nieto skončiť na stupňoch víťazov, takže vzhľadom na to, čo vieme o Rusku je to len spravodlivé, aby tieto vzorky boli testované znova. Podľ a môjho názoru tento šport by mal byť tiež zákaz krajinám, ktoré sú trvalo podvádzanie a keď je to systematický, pretože je samozrejme v Rusku. "


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen